این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد موت کورت با علی مسعودیان کاملا محفوظ می باشد

معرفی موت داوری بین‌المللی فوتبال

معرفی موت داوری بین‌المللی فوتبال
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/09/01 0 نظر

📌 معرفی موت داوری بین‌المللی فوتبال (IFAM) 

موت داوری بین‌المللی فوتبال (IFAM) اولین و تنها موت ورزشی در جهان است که به طور خاص روی مسائل حقوقی در فوتبال متمرکز شده‌است. حقوق فوتبال یک حوزه حقوقی هیجان انگیز و به سرعت در حال توسعه است که دانشجویان به ندرت در طول تحصیل در دانشگاه با آن مواجه می‌شوند. موت داوری فوتبال ایفام (IFAM) فرصتی منحصر به فرد برای کاوش و تعامل با این حوزه خاص است. این مسابقه به منظور ارائه تجربه‌ای جامع از داوری در اختلافات بین‌المللی فوتبال برای بازتاب فرآیندهای واقعی در برابر نهادهای قانونی فیفا و دیوان داوری ورزش در لوزان، سوئیس طراحی شده‌است.

موت داوری بین‌المللی فوتبال (IFAM) چیزی بیش از یک رقابت محض است. این رویداد علاوه بر مسابقات، شامل مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها، رویدادهای مرتبط با شبکه سازی و برنامه‌های اجتماعی سرگرم کننده است. علاوه بر این، همه شرکت‌کنندگان به دوره آموزشی آنلاین فوتبال با نام «Moot Crash»، دسترسی خواهند داشت تا تمام دانش حقوقی لازم برای موفقیت در رقابت را داشته‌ باشند. در مجموع، IFAM یک تجربه فراموش نشدنی برای شرکت کنندگان خود خواهد بود و راه را برای نسل بعدی وکلای فوتبال هموار خواهد کرد.

هدف IFAM این است که مردم را با قوانین فوتبال آشنا کند، به همین منظور دسترسی به این مسابقات را تا حد امکان گسترده نگه داشته‌است. بنابراین در حالی که مسابقات عمدتاً برای دانشجویان دانشگاه طراحی شده است، هر متقاضی با تجربه کم یا بدون تجربه در حوزه حقوق ورزش/فوتبال مجاز به شرکت در موت داوری ایفام است. (در صورت وجود هرگونه ابهام در خصوص واجد شرایط شرکت بودن، لطفاً با برگزارکنندگان ایفام تماس بگیرید و وضعیت خود را توضیح دهید.) 

با ملاحظه قواعد شرکت در این مسابقه با قواعدی روبرو خواهید شد که در قیاس با سایر موت کورت‌ها بسیار بدیع و بی سابقه است. از جمله این قواعد بدیع این است که شرکت‌کنندگان می‌توانند به صورت تیمی یا انفرادی ثبت‌نام کنند. اگر افراد مایل به رقابت هستند اما نمی‌توانند تیمی پیدا کنند، می‌توانند به صورت انفرادی ثبت‌نام کنند و برگزارکنندگان IFAM آنها را با سایر شرکت‌کنندگان در شرایط مشابه هم‌تیمی می‌کنند. (از شرکت‌کنندگانی که نمی‌توانند هم تیمی‌های دیگری پیدا کنند اما مایل به رقابت هستند، درخواست می‌شود از طریق کانال های ارائه شده در بخش تماس های وب‌سایت، با سازمان‌دهندگان IFAM مکاتبه کنند.) تیم‌ها باید حداقل دو و حداکثر پنج عضو داشته باشند (برای درخواست تعداد کمتر یا بیشتر با برگزار کننده موت داوری IFAM ارتباط بگیرید). هم‌چنین تیم‌ها ممکن است متعلق به دانشگاه یا هر سازمان دیگری باشند.

شرکت کنندگان در موت داوری ورزشی فوتبال در مرحله کتبی بایستی یک لایحه کتبی تجدید نظر و متعاقب آن لایحه کتبی دیگر در پاسخ به یک لایحه تجدید نظر ( که یک لایحه واحد برای تمام تیم‌ها که توسط برگزار کننده مسابقه تنظیم شده‌است، می‌باشد) ارسال نمایند. علاوه بر این تیم‌ها ملزم به ارسال ساختار اصلی استدلال‌های خود (اسکلتن) می‌باشند. در مرحله شفاهی تیم‌ها در دو نقش تجدید‌نظر‌خواه و تجدیدنظر‌خوانده حاضر می‌شوند. نکته جالب توجه در این مسابقات این است که تمامی شرکت‌کنندگان به مرحله شفاهی و بین‌المللی راه پیدا می‌کنند. مهلت ثبت نام در موت داوری ورزشی فوتبال تا 26 ژانویه 2024 می‌باشد.

لازم به ذکر است افراد می‌توانند بدون شرکت در مسابقات موت، در رویداد‌های حاشیه مسابقات و کنفرانس موت داوری بین‌المللی ورزشی فوتبال حضور پیدا کنند. 

زمان برگزاری

پرونده مسابقات موت داوری ورزشی فوتبال 2024 در تاریخ 29 ژانویه منتشر خواهد شد. دور بین‌المللی و شفاهی مسابقات در تاریخ 25 تا 27 آوریل در کوستا براوا اسپانیا برگزار می‌شود.

برای اطلاع از تقویم زمانبندی مسابقات اینجا را کلیک کنید.

قواعد مسابقات

برای دانلود قواعد مسابقات موت داوری بین‌المللی فوتبال ایفام اینجا را کلیک کنید.

هزینه ثبت نام

هزینه ثبت نام برای تیم‌های شرکت کننده که شامل دوره آموزشی Crash، رویداد‌های اجتماعی حاشیه مسابقات، کنفرانس موت داوری ورزشی فوتبال و تخفیف اقامت در هتل می‌شود از قرار ذیل است:

هزینه ثبت نام فردی (هر نفر) 239 یورو

هزینه ثبت نام تیمی (دو نفر) 235 یورو

هزینه ثبت نام تیمی (سه نفر) 219 یورو

هزینه ثبت نام تیمی (چهار نفر) 199 یورو

هزینه ثبت نام تیمی (پنج نفر) 185 یورو

هزینه ثبت نام برای شرکت به صورت غیر حضوری: هر نفر 119 یورو

برای اطلاع بیشتر از هزینه‌ها به آدرس اینجا مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به آدرس وبسایت رسمی مسابقات موت داوری بین‌المللی ورزشی فوتبال ایفام

مراجعه نمایید.

👇👇👇👇

https://footballmoot.com/moot/

.

.

بهمون نظر بدید

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد ، هر نظری که برای ما می نویسید قوت قلبی برای حال ما خواهد بود

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

آخرین دانلود های رایگان

آخرین محصولات