این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد موت کورت با علی مسعودیان کاملا محفوظ می باشد

معرفی موت داوری حقوق ورزشی (SLAM)

معرفی موت داوری حقوق ورزشی (SLAM)
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/08/25 0 نظر

📌 معرفی موت داوری حقوق ورزشی (SLAM)

موت داوری حقوق ورزشی توسط موسسه حقوقی SportLex و دانشکده حقوق دانشگاه لیوبلیانا در اسلونی سازماندهی شده‌است. هدف موسسه  SportLex این است که بهترین دانشگاه‌ها و بهترین دانشجویان حقوق را با این مسابقات درگیر کند و آن‌ها را به تحصیل در رشته حقوق ورزشی  ترغیب کند. این مسابقه در دو مرحله کتبی و مرحله نهایی (برای ارائه شفاهی) برگزار می‌شود. حداکثر تعداد تیم‌ها برای دور کتبی بیست و چهار تیم است و در مرحله نهایی چهار تیم حضور خواهند داشت.

تیم‌های شرکت کننده متشکل از سه نفر می‌باشند که باید در مورد یک پرونده فرضی نزد دیوان داوری ورزش CAS ظاهر شوند. این پرونده بر اساس یک پرونده ساختگی است که هر ساله توسط تیم برگزار‌کننده مسابقه تهیه می‌شود. هدف از این پرونده حل و فصل یکی از اختلافات حقوقی در حوزه ورزش از طریق داوری است. چنین اختلافاتی ممکن است شامل موضوعات اصولی مربوط به ورزش یا مسائل مالی یا سایر موضوعات مربوط به رویه عملی در ورزش باشد و به طور کلی هر فعالیت یا موضوع مرتبط با ورزش را شامل شود.

زبان رسمی مسابقه انگلیسی است. شرکت در این مسابقه برای همه دانشکده‌های حقوق و موسسات اعطا کننده مدرک حقوق امکانپذیر است. شرکت فقط برای دانشجویان در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در دانشکده حقوق، مجاز است و وکلا و کارآموزان وکالت مجاز به شرکت نمی‌باشند.

 زمان برگزاری

این مسابقات امسال (2024) برگزار نمی‌شود.

قواعد مسابقات

برای مشاهده قواعد مسابقات اینجا را کلیک کنید.

هزینه

هزینه ثبت نام برای مسابقه (سال 2021) برای هر تیم 375 یورو است (هزینه ثبت نام زودهنگام تا 15 نوامبر 2020، 320 یورو).  دو شب اقامت برای کلیه اعضای تیم‌ها فراهم خواهد شد که شامل مربیان نمی‌شوند. هزینه های سفر به لیوبلیانا، اسلوونی شامل هزینه ثبت نام نمی‌شود و برعهده شرکت‌کنندگان می‌باشد. تمام اطلاعات مهم در مورد اقامت، هزینه های سفر و همچنین در مورد برنامه رسمی در سایت رسمی sportlex.si/slam منتشر شده است.

 آدرس وبسایت رسمی مسابقات (جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر)

👇👇👇

https://sportlex.si/slam/en/registration/

بهمون نظر بدید

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد ، هر نظری که برای ما می نویسید قوت قلبی برای حال ما خواهد بود

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

آخرین دانلود های رایگان

آخرین محصولات