این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد موت کورت با علی مسعودیان کاملا محفوظ می باشد

موت کورت داوری بین‌المللی سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI)

موت کورت داوری بین‌المللی سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI)
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/08/02 0 نظر

📌 موت کورت داوری بین‌المللی سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI)

موضوع
موضوع موت کورت
داوری بین‌المللی سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) تبدیل به مهمترین موت داوری سرمایه گذاری دولتی شده‌است. داوری سرمایه گذاری دولتی (ISA) همچنان مؤثرترین راه‌حل برای سرمایه گذاران خارجی است تا اطمینان حاصل شود که کشورهای میزبان علیه آنها تبعیض قائل نمی‌شوند، با آن‌ها منصفانه و مناسب رفتار می‌کنند و دولت میزبان به وعده‌های خود به سرمایه گذاران خارجی عمل می‌کند. ISA عموماً حاکمیت قانون، روند قانونی و شفافیت را تشویق می‌کند. ISA اغلب باید تأثیرات تغییر سیاست‌ها، درگیری‌های داخلی و بین‌المللی را بر سرمایه‌گذاری‌ها ارزیابی کنند و میان منافع بین‌المللی و داخلی و ابزارهای حقوقی تعادل برقرار کنند. دولت‌های میزبان باید هنگام تنظیم مقررات، از تعهدات بین‌المللی خود در حمایت از سرمایه‌گذاری آگاه باشند، اغلب نه در مورد اهداف مقررات داخلی‌شان، بلکه در نحوه پیگیری اهداف که با شفافیت، سازگاری و پیش‌بینی پذیر باشد.

موت کورت FDI به وکلای آینده کمک می کند تا به درک عملی از این مسائل دست یابند. این پرونده و جلسات این موت کورت یک انجمن منحصر به فرد برای دانشگاهیان و متخصصان از سراسر جهان برای بحث در مورد تحولات - و ارزیابی استعدادهای در حال ظهور ارائه می‌دهد.

زمان برگزاری موت کورت
مرحله بین‌المللی موت کورت داوری سرمایه‌گذاری FDI در هفته اول نوامبر برگزار می‌شود. تیم‌ها باید لوایح کتبی خواهان و خوانده را در ماه سپتامبر ارسال کنند. مرحله مقدماتی یا ملی برای آفریقا، آسیا، اقیانوسیه و آسیای جنوبی در ماه آگوست وجود دارد که در برخی موارد قبل از مسابقات ملی (چین، مصر، ویتنام) برگزار می‌شود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص جدول زمانی برگزاری مسابقات
2023 (اینجا) را کلیک کنید. 

پری موت مسابقات
این مسابقات نیز همچون دیگر مسابقات موت کورت داوری پری موت دارند. هدف از برگزاری پری موت، آماده‌سازی تیم‌ها برای شرکت در مسابقات اصلی است. مؤسسات شریک (دانشگاه های شرکت کننده، مراکز داوری) در اواخر سپتامبر و اکتبر، مسابقات پری موت برای آماده‌سازی تیم‌ها برای شرکت در مسابقات اصلی را سازماندهی می‌کنند.

محل
مکان برگزاری دور بین‌المللی مسابقات موت کورت داوری سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی ثابت نیست. در سال 2022، به صورت حضوری در لندن و همزمان به صورت مجازی نیز برگزار شد. در سال 2023 در لاکنو برگزار می‌شود که شرکت به صورت حضوری به دلایل عمومی، بهداشتی، محدودیت ویزا یا هزینه‌ها الزامی نمی‌باشد.

مراحل منطقه‌ای به دلیل همه‌گیری و هزینه‌های سفر و نگرانی‌های زیست محیطی مربوط به کربن مجازی شده‌است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مراحل منطقه‌ای (اینجا) را کلیک کنید. 

قواعد مسابقات

برای دانلود فایل قواعد شرکت در مسابقات موت کورت داوری سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی (اینجا) را کلیک کنید.

هزینه‌ها
تیم‌ها خود هزینه‌های ثبت نامی را می‌پردازند که بسته به سطح درآمد کشورشان و اینکه آیا مستقیماً در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند یا از طریق یک دور منطقه‌ای یا ملی متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر به (
اینجا) مراجعه کنید.

تیم هایی که به صورت حضوری به رقابت می‌پردازند باید هزینه‌های سفر و اقامت خود را بپردازند. کمک هزینه‌های محدودی از صندوق Thomas Wälde برای کمک به تیم‌های کم درآمد و متوسط در پرداخت بخشی از هزینه های سفر در دسترس است. فرم‌های درخواست بورسیه به تیم‌های کم درآمد و متوسط پس از صعود به مرحله بین‌المللی  که پس از طی مرحله منطقه‌ای مشخص می‌شود، ارسال می‌گردد.

 

منبع و آدرس وبسایت مسابقات موت کورت داوری سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی

👇👇👇 

https://fdimoot.org

بهمون نظر بدید

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد ، هر نظری که برای ما می نویسید قوت قلبی برای حال ما خواهد بود

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

آخرین دانلود های رایگان

آخرین محصولات