این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد موت کورت با علی مسعودیان کاملا محفوظ می باشد

آخرین اخبار مسابقات موت کورت جساپ 2024

آخرین اخبار مسابقات موت کورت جساپ 2024
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/07/27 0 نظر

آخرین اخبار مسابقات موت کورت 2024

ثبت نام موت کورت جساپ 2024 ادامه دارد!

با انتشار سناریوی جساپ 2024، تقریباً 500 تیم از85 کشور تا به امروز ثبت نام کرده‌اند. اگر مدرسه شما ثبت نام نکرده است، نترسید! ثبت نام تا 17 نوامبر ادامه دارد. برای ثبت نام امروز به ilsa.org مراجعه کنید!

 

امکان مربیگری از راه دور

آیا برای کمک به یک تیم جهت آماده شدن برای جساپ 2024 هستید؟ ما از درخواست‌ها برای کوچ‌های راه دور استقبال می‌کنیم. اگر واجد شرایط هستید و می خواهید از راه دور یک تیم جساپ را مربیگری کنید، رزومه خود را به ایمیل peil@ilsa.org ارسال کنید.

 

ثبت نام قضات! اولویت‌های قضاوت جساپ 2024 خود را تعیین کنید

قضات دارای تجربه قضاوت (در سال‌های گذشته موت کورت جساپ) که علاقه‌مند به قضاوت لوایح و مسابقات ملی جساپ 2024 هستند، باید اولویت‌های خود را با وارد شدن به حساب قضاوت خود و انتخاب "اولویت‌های قضاوت 2024" ارسال کنند. اگر برای اولین بار قرار است قضاوت کنید، می توانید در اینجا ثبت نام کنید.

 

آیا دانشگاه شما دوره جساپ دارد؟

اگر چنین است، ما دوست داریم یک کپی از برنامه درسی کلاس شما داشته باشیم! بسیاری از دانشگاه‌ها علاقه‌مند به راه اندازی دوره‌های جساپ خود هستند و دوست دارند نمونه‌هایی از برنامه‌های درسی از دوره‌های موجود جساپ داشته باشند. اگر مایل به کمک هستید، برنامه درسی خود را به jessup@ilsa.org ایمیل کنید.

 

از کانال یوتیوب جساپ دیدن کنید تا دور نهایی مسابقات جساپ را از سال 2000 تا 2023 به صورت رایگان تماشا کنید! منتظر محتوای ویدیویی بیشتر از ILSA (انجمن دانشجویان حقوق بین‌الملل مدرن) در ماه‌های آینده در سایت باشید.

 

بهمون نظر بدید

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد ، هر نظری که برای ما می نویسید قوت قلبی برای حال ما خواهد بود

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

آخرین دانلود های رایگان

آخرین محصولات