این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد موت کورت با علی مسعودیان کاملا محفوظ می باشد

نحوه ثبت‌نام تیم در مسابقات موت کورت جساپ 2024

نحوه ثبت‌نام تیم در مسابقات موت کورت جساپ 2024
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/06/23 0 نظر

 

📌 نحوه ثبت‌نام تیم در مسابقات موت کورت جساپ 2024

نوشتار زیر ترجمه بخشی از قواعد مسابقات جساپ در خصوص نحوه ثبت‌نام می‌باشد.

قاعده شماره 3: ثبت نام تیم

3.1. ثبت نام تیم

(الف) هر تیم باید با تکمیل فرم ثبت نام آنلاین به آدرس https://www.ilsa.org/jessup-competitors/ و پرداخت هزینه ثبت نام  تا پایان مهلت مقرر در زمانبندی رسمی مسابقه، ثبت نام کند. هر تیم باید یک آدرس ایمیل معتبر در هنگام ثبت نام ارائه دهد. پیام ارسال شده به آدرس ایمیل ثبت شده برای تیم به منزله اطلاعیه‌ای برای همه اعضای تیم است.

(ب) از همه اعضای تیم و مشاوران تیم انتظار می‌رود که به طور منظم صفحه اصلی تیم خود را برای به روزرسانی ها و اطلاعیه‌ها بررسی کنند. زمانی که این تغییر یا به‌روزرسانی در صفحه اصلی تیم در دسترس قرار گرفت، تیم نمی‌تواند نسبت به اطلاع رسانی درست درباره تغییر یا به‌روزرسانی قاعده شکایتی داشته‌باشد.

(ج) به عنوان شرط شرکت در دور مقدماتی یا دوستانه، ادمین می‌تواند با موافقت مدیر اجرایی، هزینه معقولی برای پرداخت هزینه‌های سازماندهی آن دور دریافت کند.

3.2. معافیت از پرداخت هزینه ثبت نام

(الف) تیم‌هایی که قادر به پرداخت کامل هزینه ثبت نام اخذ شده طبق قانون 3.1 (الف) نیستند، می‌توانند درخواست معافیت یا تخفیف از مدیر اجرایی کنند، که مدیر اجرایی فقط در شرایط استثنایی می‌تواند اعطا کند. درخواست برای معافیت یا تخفیف باید از طریق فرم آنلاین واقع در آدرسhttps://www.ilsa.org/jessup-competitors/ اقدام و در صفحه اصلی تیم ارسال شود. ادمین‌های دور ملی، منطقه‌ای یا دوستانه صلاحیت اعطای معافیت یا تخفیف در هزینه‌های ثبت نامی که طبق قانون 3.1 (الف) وضع می‌شود را ندارند.

(ب) هر درخواستی برای معافیت یا تخفیف هزینه اخذ شده طبق قاعده 3.1 (ج) باید در وهله اول به مسئول اجرایی دور داخلی یا دوستانه ارسال شود. هر گونه درخواست تجدیدنظر از تصمیمی که توسط مسئول اجرایی دور مقدماتی یا دوستانه گرفته می‌شود باید به مدیر اجرایی ارسال شود.

 

3.3. ثبت نام اعضای تیم

(الف) هر دانشجویی که به هر نحوی در طول فرآیند مسابقه به محصول کاری تیم کمک می کند، باید به عنوان عضو تیم ثبت نام کرده و حداکثر در بین پنج عضو تیم که آن تیم را تشکیل می دهند، حساب شود. انجام تحقیق برای استدلال‌های شفاهی و/یا کتبی یک تیم، نوشتن هر قسمت از لایحه کتبی تیم و ارائه هر یک از استدلال‌های شفاهی تیم نمونه‌هایی از فعالیت‌هایی هستند که به محصول کاری یک تیم کمک می‌کنند. دانشجویانی که توسط دانشگاه یا یک تیم به عنوان اعضای تیم جایگزین یا پشتیبان تعیین می شوند، نمی توانند به عنوان اعضای تیم ثبت نام کنند و در محصول کاری تیم مشارکت داشته باشند.

(ب) هر یک از اعضای تیم می‌تواند در هر نقشی از اعضای تیم، مانند محقق، نویسنده، ارائه‌دهنده شفاهی برای خواهان، ارائه‌دهنده شفاهی برای خوانده نقش داشته باشد و می‌تواند در هر زمانی در طول مسابقه، چندین یا همه نقش‌های عضو تیم را ایفا کند. اعضای تیم نیازی به ثبت نام یا تعیین نقش (های) خاص خود در تیم ندارند.

(ج) این برعهده تیم است که اطمینان حاصل کند که دانشجویان طبق مقررات قاعده 2.3 واجد شرایط هستند، یا درخواست مجوز خاصی را که طبق قاعده 2.4 یا قاعده 2.5 لازم است، قبل از مشارکت در محصول کاری تیم ارسال کنند.

(د) اعضای تیمی که در انتظار اخذ مجوز ویژه‌اند می‌توانند در حالی که منتظر تصمیم مدیر اجرایی در مورد چنین درخواست‌هایی هستند، به محصول کاری تیم کمک کنند. اگر مدیر اجرایی درخواستی را رد کند، عضو تیم درخواست‌کننده باید فوراً مشارکت در محصول کاری تیم را متوقف کند و تیم باید تمام کارهای تولید شده توسط عضو تیم فاقد شرایط را کنار بگذارد.

(ه) نام هر یک از اعضای تیم و رشته‌ای که در آن ثبت‌نام شده‌اند باید در دفتر اجرایی، از طریق فرم ثبت‌نام آنلاین که  در «پروفایل» تیم قرار دارد، تا پایان مهلت ثبت‌نام مندرج در جدول رسمی، ثبت شود.

3.4. ثبت نام مشاور تیم

نام هر مشاور تیم برای یک تیم باید تا پایان مهلت ثبت نام تیم مندرج در برنامه رسمی مسابقه در دفتر اجرایی ثبت شود. مشاوران تیم باید با تکمیل فرم ثبت نام آنلاین که در قسمت "پروفایل" در پنل هر تیم قرار دارد، ثبت نام کنند. فردی که طبق قانون 2.13 فقط به عنوان قاضی جهت تمرین حضور دارد، خواه عضو هیئت علمی مؤسسه ای باشد که توسط تیم نمایندگی می شود یا نه، نیازی به ثبت نام به عنوان مشاور تیم ندارد.

3.5. شماره تیم به عنوان شناسایی

هنگامی که یک تیم ثبت نام را تکمیل کرد، از جمله پرداخت کامل هزینه ثبت نام، یک شماره تیم رسمی  به آن‌ها اختصاص داده می شود.

3.6. تغییرات در اطلاعات ثبت نام

پس از ثبت نام اعضای تیم و مشاوران تیم، آن‌ها نمی توانند اعضای تیم یا مشاوران تیم را بدون اجازه مدیر اجرایی اضافه یا جایگزین کنند. تیم باید با ارسال توضیحی درباره تغییر و توجیه آن به آدرس jessup@ilsa.org، چنین تغییری را درخواست کند. مدیر اجرایی می‌تواند تنها در شرایط استثنایی اجازه تعویض یا اضافه کردن اعضای تیم را بدهد و پس از ایجاد محصول کاری (کتبی، شفاهی یا تحقیقی) توسط عضو تیم یا پس از ارسال لایحه کتبی تیم، اجازه چنین تغییری را نخواهد داد.

برای دریافت فایل پی دی اف قواعد مسابقات موت کورت جساپ 2024 کلیک کنید.

بهمون نظر بدید

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد ، هر نظری که برای ما می نویسید قوت قلبی برای حال ما خواهد بود

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

آخرین دانلود های رایگان

آخرین محصولات