این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد موت کورت با علی مسعودیان کاملا محفوظ می باشد

شرایط ثبت نام در موت کورت جساپ 2024

شرایط ثبت نام در موت کورت جساپ 2024
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/06/22 0 نظر

📌 شرایط ثبت نام در موت کورت جساپ 2024

مقاله زیر ترجمه بخشی از قواعد مسابقات جساپ درخصوص شرایط ثبت‌نام در این مسابقه است.

 قاعده شماره 2: مشارکت و واجد شرایط بودن

2.1. صلاحیت نهادی/تیمی

(الف) کلیه مؤسسات آموزشی که مدرک تحصیلی یا تحصیلات تکمیلی را در زمینه حقوق یا در زمینه‌های مرتبط با حقوق بین‌الملل یا روابط بین‌الملل ارائه می‌دهند، واجد شرایط شرکت در مسابقه هستند. احراز صلاحیت در اختیار مدیر اجرایی مسابقات است.

(ب) هر مؤسسه می‌تواند بدون توجه به تعداد کالج‌ها، بخش‌ها، دانشکده‌ها داخل آن مؤسسه، یک تیم داشته باشد، تیم ممکن است شامل دانشجویان یک یا چند کالج، بخش، دانشکده یا مدرسه آن باشد (به عنوان مثال یک دانشجو از رشته روابط بین الملل همراه با دانشجویان دانشکده حقوق آن).

 با این حال، یک مسئول رسمی مجاز موسسه آموزشی می‌تواند به طور کتبی از مدیر اجرایی درخواست کند تا اجازه شرکت بیش از یک تیم از آن موسسه را اخذ کند.

اگر هر یک از تیم‌های اضافی واجد شرایط شرکت و ثبت‌نام باشند و یکی از شرایط زیر را داشته باشند، ممکن است به تیم‌های اضافی اجازه شرکت داده شود: 1) برگزاری یک رقابت درون دانشگاهی‌ یا فرآیند انتخاب تیم به دلایل مقررات مؤسسه، تقویم زمانی، موقعیت(های) جغرافیایی یا سایر شرایط خارج از کنترل مؤسسه یا تیم های شرکت کننده، دشوار یا غیرممکن است؛ یا 2) تیم‌ها نماینده کالج‌ها، دانشکده‌ها، شاخه‌ها، بخش‌ها یا پردیس‌های مختلف یک موسسه هستند و می خواهند مستقل از یکدیگر شرکت کنند.3) مؤسسه ای دارای یک مقر اصلی در یک شهر است که دارای یک پردیس فیزیکی دائمی در شهرهای دیگر است و مایل به تشکیل تیم در شهر دیگر است، باید به صورت کتبی از مدیر اجرایی درخواست کند. مدیر اجرایی می‌تواند با مدیر در دانشگاه واقع در مقر اصلی و پردیس خارجی مشورت کند و اطلاعات بیشتری را از دانشگاه درخواست‌کننده درخواست کند. سپس مدیر اجرایی اختیار دارد که ‌مجوز ثبت نام به چنین تیمی را اعطا کند یا نکند و ممکن است با شرایطی اجازه شرکت دهد (به عنوان مثال، شرط تحصیل تمام وقت اعضای تیم در پردیس خارجی).

2.2. ترکیب تیم

(الف) یک تیم می تواند از دو تا پنج عضو تشکیل شود. اعضای تیم باید واجد شرایط مندرج در قواعد 2.3 تا 2.7 باشند و باید مطابق با قاعده 3.2 ثبت نام کنند. اعضای تیم تنها افرادی هستند که مجاز به شرکت در تیم در طول سال برگزاری مسابقه هستند، همانطور که در قواعد 2.8 تا 2.10 تعیین شده است. تعویض، جایگزینی یا اضافه‌شدن اعضای تیم فقط طبق قاعده 3.6 انجام می‌شود. اجازه مدیر اجرایی برای حذف یک یا چند عضو تیم (بدون تعویض) لازم نیست.

(ب) یک تیم ممکن است حداکثر پنج مشاور تیم داشته باشد. تیم‌ها باید تمام مشاوران تیم را مطابق با قاعده  3.4 ثبت نام کنند. مشاوران تیم عضو تیم نیستند و نمی‌توانند باشند. مشاوران تیم توسط قواعد کمک خارجی مندرج در قواعد 2.8 تا 2.10 محدود شده و مشمول آن هستند.

(ج) موسسات و افراد شرکت‌کننده مجاز به استفاده از پرونده مسابقه سال جاری برای اهدافی غیر از شرکت در مسابقه جساپ نیستند. پرونده مسابقه سال جاری نباید برای هیچ هدف دیگری از جمله (محصور در این موارد نیست)، انجام یک مسابقه موت کورت داخلی و/یا تمرین تیم جساپ با تیم‌های دیگر استفاده شود.

2.3. شرایط اعضای تیم

فردی می‌تواند عضو تیم باشد که:

(الف) در حال تحصیل در مقطع کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق، یا در رشته‌های مرتبط با حقوق بین‌الملل یا روابط بین‌الملل باشد، مشروط بر اینکه آموزش‌های کافی در زمینه حقوق بین‌الملل کسب کرده باشند یا در حین شرکت کسب کنند; و(ب) قصد دارند از طرف یک موسسه واجد شرایط شرکت کنند که در آن به عنوان یک دانشجوی تمام وقت یا پاره وقت اشتغال دارند (الف) در مهلت ثبتنام اعضای تیم، (ب) در مسابقات مقدماتی یا دوستانه، یا (ج) دورهای بین‌المللی ثبت نام کرده‌اند؛ و

نباید (ج) از هر نوع برنامه تحصیلی حقوق فارغ التحصیل شده، (1) در کار وکالت باشند، (2) در یک برنامه تحصیلی که منجر به دریافت مدرک دکتری در یک رشته حقوقی می‌شود، ثبت نام کرده‌باشند به عنوان مثال( Ph.D.، D.Phil.، J.S.D.) یا چنین مدرکی را دریافت کرده‌باشند، یا (3) درگیر هر گونه فعالیت با دستمزد یا بدون آن(خارج از تحصیلات مقطع تحصیلی) باشند که به دانشجو در هر جنبه ای از مسابقه مزیت ناروا نسبت به دانشجویانی که هنوز اولین مدرک حقوق خود را به پایان نرسانده‌اند، می‌دهد و نظر مدیر اجرایی در مورد این موارد قطعی است و

(د) هرگز به عنوان داور، چه قاضی در مرحله کتبی، چه در مرحله شفاهی، در هیچ سطحی از مسابقه حاضر یا در مسابقه قبلی جساپ شرکت نکرده‌باشند.

برای دریافت فایل پی دی اف قواعد مسابقات جساپ (اینجا) را کلیک کنید.

بهمون نظر بدید

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد ، هر نظری که برای ما می نویسید قوت قلبی برای حال ما خواهد بود

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

آخرین دانلود های رایگان

آخرین محصولات