این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد موت کورت با علی مسعودیان کاملا محفوظ می باشد

بازتاب خبر برگزاری مدرسه تابستانه موت کورت ایران در وبسایت رسمی انجمن دانشجویان حقوق بین‌الملل در واشنگتن

بازتاب خبر برگزاری مدرسه تابستانه موت کورت ایران در وبسایت رسمی انجمن دانشجویان حقوق بین‌الملل در واشنگتن
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/06/18 0 نظر

بازتاب خبر برگزاری مدرسه تابستانه موت کورت ایران در وبسایت رسمی انجمن دانشجویان حقوق بین‌الملل در واشنگتن

مدرسه تابستانه موت کورت ایران در تاریخ یکم تا سوم شهریور 1402 با همکاری انجمن دانشجویان حقوق بین‌الملل (ایلسا)، مرکز مطالعات حقوق بین‌الملل مدرن و با برنامه ریزی و مدیریت اجرایی آقای علی مسعودیان در تهران به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار گردید.

 مدرسه تابستانه موت کورت جزو معدود مدرسه‌های تابستانه در حوزه آموزش موت کورت در دنیا است. همانطور که در سایت ایلسا نشان داده شده است در حال حاضر تنها در هشت کشور دنیا دوره آموزشی موت کورت را درحال برگزار شدهاست و یا درحال برگزاری است. مدرسه تابستانه موت کورت ایران با تدریس برترین مدرسان حوزه موت کورت از ایران و‌جهان در سطح جهانی برگزار شد.(برای مشاهده رزومه اساتید دوره اینجا را کلیک کنید) در این مدرسه فراگیرانی از کشور های ترکیه، عراق، افغانستان وامارات متحده عربی حضور داشتند. همچنین دانشجویانی از کشورهای ایالات متحده آمریکا، ترینیداد و توباگو، قرقیزستان، قزاقستان وازبکستان متقاضی شرکت در این مدرسه بوده‌اند، که خود گواه بر کیفیت درخور توجه مدرسه تابستانه موت کورت ایران است.

وبسایت رسمی انجمن دانشجویان حقوق بین‌الملل (ایلسا) خبر برگزاری مدرسه تابستانه موت کورت در ایران را منتشر کرده است. (برای مشاهده خبر اینجا را کلیک کنید) مقرایلسا که برگزار کننده مسابقات شبیه سازی دیوان بین‌المللی دادگستری یادواره فیلیپ سی جساپ می‌باشد، در واشنگتن است. این انجمن هرساله از سال 1960 میلادی  تا به امروز اهتمام جدی در برگزاری این مسابقات با حضور دانشجویانی از سراسر جهان دارد.

افتتاحیه مدرسه تابستانه موت کورت ایران توسط استیون شنبام رئیس هیئت مدیره انجمن دانشجویان حقوق بین‌الملل انجام شد. همچنین اختتامیه آن با حضور و سخنرانی افتخاری استاد مسلم حقوق بین‌الملل، دکتر محمدرضا ضیایی بیگدلی برگزار گردید‌.

امید است برگزاری مدرسه تابستانه موت کورت ایران بتواند گامی در راستای آموزش عملی حقوق‌ و حضور هرچه پررنگ تر تیم های ایرانی در جهان برداشته باشد.

برای مشاهده بازتاب خبری برگزاری مدرسه تابستانه موت کورت ایران در سایت ایلسا اینجا را کلیک کنید.

بهمون نظر بدید

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد ، هر نظری که برای ما می نویسید قوت قلبی برای حال ما خواهد بود

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

آخرین دانلود های رایگان

آخرین محصولات