این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد موت کورت با علی مسعودیان کاملا محفوظ می باشد

پذیرش در دانشگاه‌های معتبر با حضور در موت کورت

پذیرش در دانشگاه‌های معتبر با حضور در موت کورت
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/06/15 0 نظر

📌 پذیرش در دانشگاه‌های معتبر با حضور در موت کورت

موت کورت وسیله‌ای است که راه شما برای ورود به دانشگاه‌های معتبر دنیا را هموار می‌کند. معمولا دانشگاه‌های معتبر دنیا ملاک‌های متفاوتی را برای پذیرش دادن به دانشجویان حقوق در نظر می‌گیرند. در دنیای امروز که همه چیز به سمت حرفه‌ای‌گری و مهارت‌محوری در حال حرکت است، موت کورت یک بهانه خوب برای دانشجویان حقوق محسوب می‌شود تا با شرکت در آن بتوانند در دنیای مهارت‌ها و توسعه مهارت‌ها قدم بگذارند.
مشارکت وکلا و قضات نیز در موت کورت پیش‌بینی شده است. اشخاص مذکور در قالب مربی و قاضی و برگزار کننده می‌توانند در مسابقات موت کورت مشارکت داشته باشند تا از این تجربه بی بدیل بی بهره نمانند.

- اما این مهارت چگونه به پذیرش گرفتن شما از برترین دانشگاه‌های دنیا کمک می‌کند؟

موت کورت یک فرآیند بسیار پیشرفته و پیچیده است که هرکسی تاب مقاومت در مواجه با چالش های آن را ندارد. قرارگرفتن در فرآیندهای بسیار حرفه‌ای که نیاز به تمرکز، تخصص و تعهد فراوان دارد خود کلیدی است که هر حقوقدانی نمی‌تواند به دست بگیرد. کلیدی که درب ورودی پذیرش به دانشگاه‌ها را باز می‌کند. وقتی شما در رزومه خود صرف شرکت در موت کورت را داشته باشید، دانشگاه مقصد شما متوجه خواهد بود که شما حداقل واجد 3 مولفه مهم هستید که آن را مجاب می‌کند به شما پذیرش دهد:

اول: کار تیمی

با شرکت در موت کورت به مهارت کار گروهی/تیمی مسلط خواهید شد. این که چرا مهارت کار تیمی مهم است و دانشگاه‌های مقصد به دنبال آن هستند، دلیل آن واضح است؛ شما در قرن 21 زندگی می‌کنید و در دهه سوم از این قرن، دانشگاه‌های دنیا بستری هستند برای ورود به بازار کار. بازار کاری که شما به عنوان یک وکیل یا مشاور حقوقی یا هر عنوان دیگری وارد آن می‌شوید مستلزم گروهی کار کردن است. در دنیای امروز و در دفاتر حقوقی شناخته شده دنیا هیچ کاری بر مبنای فردی پیش نمی‌رود. بنابراین هرکس که بتواند به صورت موثر با اطرافیان خود تعامل و مشارکت کند مزیتی بر سایر رقبای خود پیدا می‌کند که شانس پذیرش در دانشگاه را بالا می‌برد.

دو: زبان تخصصی و گرفتن نمره بالای زبان (آیلتس، تافل و ...)

با قرارگرفتن در یک تیم موت کورت شما دائما در حال تقویت زبان تخصصی خود خواهید بود. مساله یا سناریوی شما به انگلیسی است؛ از شما خواسته شده که به انگلیسی فکر کنید؛ به انگلیسی بنویسید؛ به انگلیسی بشنوید؛ و به انگلیسی ارائه شفاهی دهید. پیش از ورود به یک تیم دانشجویی، میزان تسلط شما به زبان انگلیسی تخصصی هر چقدر بالا باشد، شما را از توسعه و تقویت بیشتر بی نیاز نمی‌کند. شما حتی اگر نمره بالاتر از 8 در آیلتس داشته باشید، دنیای تخصصی حقوق از طریق موت کورت به شما آموزش می‌دهد و در آن رشد می‌کنید. اگر هم میزان تسلط شما به زبان خیلی خوب نباشد، به این فرآیند به دید یادگیری زبان تخصصی نیز نگاه کنید.

سه: مهارت‌های پژوهشی، نگارش و ارائه شفاهی حقوقی

با ورود به دنیای موت کورت و اختصاص ماه‌ها زمان برای یادگیری، دانشگاهی که قصد پذیرش گرفتن از آن را دارید به شما متفاوت نگاه می‌کند. دانشگاه مذکور خواهد دانست که شما اصول پژوهش در سخت‌ترین و چالش برانگیزترین مسائل حقوقی دنیا را می‌دانید و بنابراین گزینه خوبی برای نگارش مقاله برای ژورنال آن دانشگاه هستید. همچنین اصول حاکم بر نگارش حقوقی استاندارد را با نگارش لوایح در موت کورت یاد گرفته‌اید و اگر اورالیست یا موتر بوده‌اید، مهارت ارائه شفاهی و وکالت در دادگاه را یادگرفته‌اید. 

بنابراین، اگر افق مهاجرت تحصیلی را در آینده برای خود ترسیم کرده‌اید، مدرسه تابستانه موت کورت 1402 بهانه خوبی برای رسیدن به این هدف می‌باشد.

برای تهیه فیلم آموزشی دوره مدرسه تابستانه موت کورت ایران (اینجا) را کلیک کنید.

بهمون نظر بدید

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد ، هر نظری که برای ما می نویسید قوت قلبی برای حال ما خواهد بود

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

آخرین دانلود های رایگان

آخرین محصولات