این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد موت کورت با علی مسعودیان کاملا محفوظ می باشد

در چه موت کورت‌هایی می‌توانید شرکت کنید؟

در چه موت کورت‌هایی می‌توانید شرکت کنید؟
چکیده این مطلب : انتشار : 1402/06/14 0 نظر

📌در چه موت کورت‌هایی می‌توانید شرکت کنید؟

از این جهت که موت کورت رقابت‌های شبیه‌سازی دادرسی‌های بین‌المللی است، هر جا که حقوق تخصصی شده و شاخه و برگ پیدا کرده‌است، یک موت کورت اختصاصی درآن حوزه می‌توان یافت.

در وهله اول بایستی از این نکته آگاه باشید که در سه بعد ملی، منطقه ای و بین‌المللی در سراسر دنیا موت کورت‌هایی در حال برگزاری است. نگاه این بلاگ بیشتر معطوف بر موت کورت‌های بین‌المللی و نه موت کورت‌های داخلی است.

صرفا همین نکته را بدانید که در هر حوزه حقوق داخلی، مانند حقوق جزا، حقوق خصوصی، حقوق اداری، حقوق تجارت و ... موت کورت‌های ملی قابلیت طراحی و اجرا دارند.

- اما موت کورت‌های بین‌المللی در چه شاخه‌هایی برگزار می‌شوند؟

موت کورت‌های معتبری که در دنیا برگزار می‌شود هر ساله در شاخه‌های بسیار متعددی در حال برگزاری است. مسابقاتی چون موت کورت جساپ، موت کورت تلدرز و موت آسیا کاپ در حوزه حقوق بین‌الملل عمومی برگزار می‌شود که موضوع اصلی این مسابقات شبیه‌سازی دیوان بین‌المللی دادگستری است.

در حوزه حقوق کیفری بین‌المللی و در راستای شبیه‌سازی جلسات رسیدگی دیوان کیفری بین‌المللی، موت کورت آی سی سی و نورمبرگ هرساله به ترتیب در هلند و آلمان برگزار می‌شود.

در حوزه داوری تجاری و سرمایه‌گذاری بین‌المللی و به طور کلی حقوق تجارت بین‌الملل موت‌هایی در سراسر دنیا در حال برگزاری است. از جمله برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به مسابقات موت ویلم سی ویس در حوزه داوری تجاری بین‌المللی، موت FDI (سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی)، موت داوری سرمایه‌گذاری فرانکفورت اشاره کرد.

علاقمندان به حوزه حقوق مالکیت معنوی و کپی رایت نیز مستثنی از این قاعده نیستند. دانشگاه آکسفورد هرساله میزبان برگزاری موت کورت حقوق مالکیت معنوی است که در انگلستان برگزار می‌شود.

برخی حوزه‌های تخصصی رشته حقوق بین‌الملل نیز هر کدام دارای مسابقات موت کورت خاص خود هستند: مثلا در حوزه حقوق هوایی موت کورت حقوق بین‌الملل هوایی سارین و در حوزه حقوق فضا موت کورت حقوق فضا مانفرد لاخ وجود دارد. در حوزه حقوق کودک، دانشگاه لایدن هلند هر ساله مسابقاتی را در لاهه برگزار می‌کند. در حوزه حقوق بین‌الملل بشردوستانه، موت کورت حقوق بین‌الملل بشردوستانه یادواره هانری دونان و مسابقات ژان پیکته از مهم‌ترین‌ها هستند. در حوزه حقوق ورزشی، کشور سوئیس مسابقاتی را هرساله با موضوع داوری ورزشی برگزار می‌کند که منحصر در رقابت شفاهی است. در رشته حقوق بین‌الملل محیط زیست، موت کورت استتسن در کشور آمریکا، در حوزه حقوق دریاها، حقوق بین‌الملل دریایی و حقوق حمل و نقل دریایی، موت کورت داوری حقوق بین‌الملل دریایی، در زمینه حقوق سازمان جهانی تجارت، موت کورت سازمان تجارت جهانی جان جکسون، در حقوق ورشکستگی، موت کورت حقوق ورشکستگی فلچر، در حوزه حقوق رسانه، موت مدیا در آکسفورد و در حقوق بشر، موت کورت نلسون ماندلا و در حقوق بین‌الملل خصوصی موت کورت حقوق بین‌الملل خصوصی پکس قابل اشاره است.

با تهیه فیلم های دوره مدرسه تابستانه موت کورت 1402، می‌توانید در حوزه علاقه خود موت کورت مورد نظر خود را بیابید و برای شرکت در یک رقابت در سطح بین‌المللی برنامه‌ریزی کنید.

برای تهیه فیلم های آموزشی مدرسه تابستانه موت کورت ایران (اینجا) را کلیک کنید.

 

 

 

 

 

بهمون نظر بدید

مطمئن باشید که نظرات شما بسیار دقیق مطالعه خواهد شد و به آن پاسخ خواهیم داد ، هر نظری که برای ما می نویسید قوت قلبی برای حال ما خواهد بود

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

آخرین دانلود های رایگان

آخرین محصولات